• Enige tijd geleden is bij de jeugdafdeling het idee ontstaan om op zaterdagochtenden clinics voor onze jeugd te organiseren. Door de winterweken heeft dit enige vertraging opgelopen, maar we starten nu op zaterdag 6 maart met de eerste clinic. We gaan dit drie zaterdagen organiseren, naast 6 maart zal dit op 20 maart en 3 april zijn.

Al onze jeugdleden tot en met de O15 zijn van harte welkom bij de clinics. Om te weten op hoeveel kinderen we kunnen rekenen, willen we wel graag dat iedereen zich aanmeldt via hun trainer, dit kan tot en met woensdag 3 maart a.s.
    Spelers tot en met de O11 zullen van 9:00 uur tot 10:45 uur lekker sporten en de jeugd van O13 tot en met O15 van 11:00 uur tot 12:45 uur.
    De clinics worden georganiseerd door onze jonge jeugdtrainers met ondersteuning van de oudere jeugdleden, waar dit nodig is. We hopen dat veel van onze spelers en speelsters zich aanmelden.

Op zaterdag 17 april zullen we voor onze jeugdleden nog een toernooi organiseren, informatie hierover zal nog volgen.